Szkolenia biznesowe

Tipmedia Consulting od ponad 3 lat doradza małym i średnim firmom, jak lepiej poukładać swój biznes. Naszą filozofią jest poprawianie procesów biznesowych, poprzez rozwiązania inne niż przepłacanie i zatrudnianie kolejnych menedżerów. Doświadczenia z wielu zrealizowanych projektów oraz doświadczenie naszych konsultantów sprawiają, że zaczynając pracę dla nowego klienta, gwarantujemy wysoką sprawczość proponowanych rozwiązań. Wiemy, co zadziała, co może blokować wdrożenie zmian i jak szybko pojawią się negatywne emocje wśród pracowników. Nasi konsultanci to praktycy – każde kolejne szkolenie to okazja pokazania nowym firmom rozwiązań, które sprawdziły się w innych przedsiębiorstwach i wskazanie pomysłów, które z góry skazane są na niepowodzenie.

Szkolenia biznesowe zrealizowane przez Tipmedia Consulting

Scrum w teorii i praktyce

Szkolenie

Metodyka SCRUM. Organizowanie pracy zespołu zgodnie z zasadami SCRUM.

Zamów szkolenie

Metodyka MBA – kluczowe kompetencje profesjonalnego managera

Szkolenie

Bycie przywódcą-skuteczne uruchamianie zespołów. Budowanie potencjału firmy.

Zamów szkolenie

Model prezentacji wielopoziomowej

Szkolenie

Poziomy komunikacji.Przekonania wspierające i ograniczające.

Zamów szkolenie

Profesjonalny manager w branży beauty, health and spa

Szkolenie

Efektywna komunikacja wewnątrz firmy. Zarządzanie czasem. Delegowania zadań.

Zamów szkolenie

Dlaczego warto wybrać Tipmedia Consulting?

Wszystko na miejscu

nie musisz zamykać firmy na kilka dni, pracujemy w Waszym biurze

Rozwiązujemy problemy i pomagamy unikać kolejnych

program szkolenia dotyczył będzie tylko Waszej firmy i jej faktycznych procesów i problemów

Wynajmujesz fachowca z zewnątrz

– szkolenie przeprowadzi dla Ciebie praktyk, który współpracował z różnymi branżami i przeprowadzał firmy przez procesy zmian

Nasi klienci – kogo szkolimy

Pracowaliśmy dla biur rachunkowych, klubów fitness, hoteli, zakładów fryzjerskich, klinik stomatologicznych, klinik medycyny estetycznej, brokerów ubezpieczeniowych, dystrybutorów sprzętu telekomunikacyjnego, właścicieli gazet lokalnych, biur reklamy w telewizjach i stacjach radiowych, centrum SPA, biur architektonicznych, developerów, właścicieli portali internetowych i samorządów.