Szkolenia marketingowe

Tipmedia Consulting od ponad 3 lat odwiedza małe i średnie firmy w Polsce, aby poprzez szkolenia wpływać na sposób wydawania pieniędzy na reklamę oraz marketing. Naszą filozofią jest skrupulatne pilnowanie czy środki wydawane na marketing przekładają się na pozyskanie nowego Klienta. Weryfikujemy przyzwyczajenia do działań reklamowych z lat 90 i wprowadzamy nową komunikację opartą na digital marketingu. Nasi trenerzy to praktycy – każde szkolenie to okazja pokazania nowym firmom rozwiązań, które sprawdziły się w innych przedsiębiorstwach i wskazanie pomysłów, które z góry skazane są na niepowodzenie.

Ostatnie szkolenia marketingowe zrealizowane przez Tipmedia Consulting

FB jako narzędzie sprzedaży lokalnej firmy

Szkolenie

Dopasowanie odpowiedniego typu reklamy dla małych i średnich firm. Jak trafić do klientów.

Zamów szkolenie

Zarządzanie produktem w branży beauty, health and spa

Szkolenie

Planowanie płatnych kampanii reklamowych. Efektywna komunikacja wewnątrz firmy.

Zamów szkolenie

Specjalista ds. reklamy

Szkolenie

Skuteczna prezentacja sprzedażowa. Rozwój osobisty sprzedawcy. Sytuacje sprzedażowe w kreowaniu ambasadora produktu.

Zamów szkolenie

Nowoczesne biuro sprzedaży w mediach lokalnych

Szkolenie

Budowania kampanii reklamowej. Reklama na Facebooku.

Zamów szkolenie

Dlaczego warto wybrać Tipmedia Consulting?

Przyjeżdżamy do Twojej firmy

nie musisz zamykać firmy na kilka dni, pracujemy w Waszym biurze

Szkolenie szyte pod Twoje potrzeby

na etapie zamawiania szkolenia wskazujesz obszary, które chcesz poprawić w Twojej firmy. Na tej podstawie nasi trenerzy opracują konkretne rozwiązania, w które w czasie szkolenia wdrożą Twoich handlowców

Pozyskamy dla Ciebie dofinansowanie na szkolenie

każdej z firm zapewniamy pełną obsługę wniosku o dofinansowanie z Bazy Usług Rozwojowych.To oznacza, że część wydanych na szkolenie pieniędzy wróci na Wasze konto.

Nasi klienci – kogo szkolimy

Pracowaliśmy dla biur rachunkowych, klubów fitness, hoteli, zakładów fryzjerskich, klinik stomatologicznych, klinik medycyny estetycznej, brokerów ubezpieczeniowych, dystrybutorów sprzętu telekomunikacyjnego, właścicieli gazet lokalnych, biur reklamy w telewizjach i stacjach radiowych, centrum SPA, biur architektonicznych, developerów, właścicieli portali internetowych i samorządów.