Szkolenia sprzedażowe

Tipmedia Consulting od ponad 3 lat odwiedza małe i średnie firmy w Polsce, aby poprzez szkolenia wpływać na funkcjonowanie działów sprzedaży. Naszą filozofią jest przełamywanie rutyny operacyjnej, czyli poszukiwanie możliwości zmian bez zwolnień aktualnych pracowników. Dzięki temu podejściu handlowcy dostrzegają konieczność skorygowania dotychczasowych zachowań, sposobu pracy z Klientem, a właściciele firm zaczynają podejmować mądrzejsze decyzje. Nasi trenerzy to praktycy – każde kolejne szkolenie to okazja pokazania nowym firmom rozwiązań, które sprawdziły się w innych przedsiębiorstwach i wskazanie pomysłów, które z góry skazane są na niepowodzenie.

Szkolenia sprzedażowe zrealizowane przez Tipmedia Consulting

Psychologia sprzedaży

Szkolenie

Skuteczna prezentacja produktu. Budowanie relacji z klientem.

Zamów szkolenie

Jak sprzedawać usługi profesjonalne

Szkolenie

Rozumienie potrzeb klientów. Praca w modelu sprzedaży konsultacyjnej.

Zamów szkolenie

Nowoczesne techniki sprzedaży dla właścicieli obiektów fitness

Szkolenie

Social selling w branży fitness. Zarządzanie klubem fitness.

Zamów szkolenie

FB jako narzędzie sprzedaży lokalnej firmy

Szkolenie

Dopasowanie odpowiedniego typu reklamy dla małych i średnich firm. Jak trafić do klientów.

Zamów szkolenie

Dlaczego warto wybrać Tipmedia Consulting?

Wszystko na miejscu

przyjeżdżamy z naszym szkoleniem do Twojej firmy.

Szkolenie szyte pod Twoje potrzeby

na etapie zamawiania szkolenia wskazujesz obszary, które chcesz poprawić w Twojej firmy. Na tej podstawie nasi trenerzy opracują konkretne rozwiązania, które wdrożą w czasie szkolenia.

Znamy rynek małych i średnich firm

nasze szkolenia zamawiają najczęściej firmy zatrudniające do 20 pracowników. Wiemy jak poprawić działanie małych zespołów sprzedażowych i tylko takie rozwiązania proponujemy na szkoleniach. Nawet małe rodzinne firmy można skutecznie profesjonalizować.

Nasi klienci – kogo szkolimy

Pracowaliśmy dla biur rachunkowych, klubów fitness, hoteli, zakładów fryzjerskich, klinik stomatologicznych, klinik medycyny estetycznej, brokerów ubezpieczeniowych, dystrybutorów sprzętu telekomunikacyjnego, właścicieli gazet lokalnych, biur reklamy w telewizjach i stacjach radiowych, centrum SPA, biur architektonicznych, developerów, właścicieli portali internetowych i samorządów.