Szkolenia z obsługi klienta

Tipmedia Consulting od ponad 3 lat pracuje z zespołami odpowiedzialnymi za obsługę baz klientów i konsekwentnie poszukuje odpowiedzi na pytania: dlaczego Klienci odchodzą do konkurencji? Dlaczego po jednym zakupie nie dokonują kolejnego? Dlaczego w dniu kiedy odchodzi z firmy najważniejszy przedstawiciel handlowy znikają również najwięksi klienci?
Naszą filozofią jest całkowita zmiana procesów zależnych pomiędzy działami sprzedaży i obsługi klienta oraz wdrożenie rozwiązań pro klienckich w całej firmie. Dlatego pracujemy z recepcjami i osobami, które wystawiają faktury i potwierdzają zamówienia. To również od nich zależy czy Klient ma poczucie dobrej profesjonalnej obsługi. Nasi trenerzy to praktycy – każde kolejne szkolenie to okazja pokazania nowym firmom rozwiązań, które sprawdziły się w innych przedsiębiorstwach i wskazanie pomysłów, które z góry skazane są na niepowodzenie.

Szkolenia z obsługi klienta zrealizowane przez Tipmedia Consulting

Profesjonalna recepcja w branży beauty and spa

Szkolenie

Recepcja jako centrum zysków. Komunikacja z klientem.

Zamów szkolenie

ABC obsługi firmy – klienta biura rachunkowego

Szkolenie

Psychologia obsługi klienta. Rozwiązywanie sytuacji trudnych.

Zamów szkolenie

Psychologia sprzedaży

Szkolenie

Budowanie relacji z klientem. Badania potrzeb klienta.

Zamów szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta w salonie fryzjerskim

Szkolenie

Typologie klientów i różnych strategii komunikacji. Rozpoznawanie motywacji i potrzeb klientów.

Zamów szkolenie

Dlaczego warto wybrać Tipmedia Consulting?

Wszystko na miejscu

nie musisz zamykać firmy na kilka dni, pracujemy u Was na miejscu

Szkolenie szyte pod Twoje potrzeby

na etapie zamawiania szkolenia wskazujesz na obszary, które źle funkcjonują w Twojej firmy, nasi trenerzy przywiozą konkretne rozwiązania problemów i podczas szkolenia wdrożą nowe procedury

Pozyskamy dla Ciebie dofinansowanie na szkolenie

na etapie zamawiania szkolenia wskazujesz obszary, które chcesz poprawić w Twojej firmy. Na tej podstawie nasi trenerzy przywiozą konkretne rozwiązania problemów i podczas szkolenia wdrożą nowe procedury

Nasi klienci – kogo szkolimy

Pracowaliśmy dla biur rachunkowych, klubów fitness, hoteli, zakładów fryzjerskich, klinik stomatologicznych, klinik medycyny estetycznej, brokerów ubezpieczeniowych, dystrybutorów sprzętu telekomunikacyjnego, właścicieli gazet lokalnych, biur reklamy w telewizjach i stacjach radiowych, centrum SPA, biur architektonicznych, developerów, właścicieli portali internetowych i samorządów.

Szkolenia media lokalne


Szkolenia operatorskie


FB jako narzędzie sprzedaży w mediach lokalnych


Nowoczesne biuro sprzedaży w mediach lokalnych

Zamów szkolenie

Szkolenia branża HO-RE-CA


Tworzenie oferty, produktów hotelowo-gastronomicznych i pakietów


Nowoczesna obsługa klienta w hotelu, restauracji, kawiarni


Komunikacja w mediach społecznościowych i digital marketing

Zamów szkolenie

Szkolenia branża IT


Bezpieczeństwo aplikacji WEB


Windows Serwer 2012 R2


Scrum w teorii I praktyce

Zamów szkolenie

Szkolenia branża medycyna komercyjna


Nowoczesna recepcja


Język sprzedaży w branży medycyny komercyjnej


Menedżer/kierownik salonu – szkolenie z zarządzania zespołem

Zamów szkolenie